Top
Literair hoor… – Sonorant
fade
2393
post-template-default,single,single-post,postid-2393,single-format-standard,eltd-core-1.1.1,flow-ver-1.3.6,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,eltd-light-header,eltd-header-style-on-scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Literair hoor…

Literair hoor…

AMSTERDAM – Philips heeft na negen jaar zijn reclameleus ‘Let’s make things better’ overboord gegooid. Het elektronicaconcern gaat verder met ‘Sense and Simplicity’, zo bleek maandag bij de presentatie van zijn nieuwe marketingcampagne in Amsterdam.

Wat wordt de volgende titel? Light and prejudice?

Maaike
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.