Maar ja, ik had nog steeds geen naamkaartjeshouders. Poging nummer twee dus maar, weer via internet. Na veel zoeken vond ik de mogelijkheid om m’n adres te wijzigen. Bestelling gedaan, bevestigingsmailtje gekregen, hoera, alles goed! Niet. M’n oude adres stond nog steeds vermeld.
Weer bellen dus.
Maaike: Hallo Igopost, met Maaike. Het is niet goed gegaan hoor, ik heb m’n adres gewijzigd, maar krijg nog steeds een bevestiging met m’n oude adres.
Igopost: Ja.
Maaike: Ja?
Igopost: Ja mevrouw, da’s toch logisch?
Maaike: Ja?
Igopost: Ja mevrouw, da’s logisch. Dat moet we toch nog verwerken?
Maaike: Ja?
Igopost: Ja mevrouw, da’s logisch. Dat moeten we toch nog verwerken?
Maaike: Ja?
Igopost: Ja mevrouw –
Maaike: Maar dan komt m’n pakje toch niet op het goede adres aan?
Igopost: Welk adres?
Maaike: M’n nieuwe adres.
Igopost: Ja hoor.
Maaike: Dus alles komt goed?
Igopost: Ja hoor mevrouw.
Maaike: Nou, ik vind het allemaal maar complex. Die website van jullie vind ik trouwens ook niet echt gebruiksvriendelijk.
Igopost: Nou mevrouw, dat valt anders reuze mee hoor, hij is juist heel simpel.
Zeg Igopostmuts, je gaat me nu toch niet vertellen dat ik een domme gebruiker ben?